V měsíci červen 2020 pokračoval stavební postup SP2 a (SF2) koleje TK1 v úseku 1,270 – 4,741.
V této etapě probíhala výluka 1. traťové koleje mezi stanicemi Lysá nad Labem a Čelákovice. Bylo provedeno vytrhnutí kolejového roštu v úseku km 1,240-4,740 a žel. přejezdu v km 2,832. Spolu s tímto postupem bylo realizováno odvodnění podél TK1. Po vytržení a položení nového štěrku „na boso“ byla provedena sanace pláně železničního spodku a zřízena pláň železničního svršku sanačním komplexem PM200-2R. Následně byl doplněn štěrk pro štěrkového lože a byla provedena směrová a výšková úprava koleje pomocí ASPv. Dále pak následovala úprava štěrkového lože do profilu pomocí SSP a svaření do bezstykové koleje.
U mostu přes Labe pokračovalo armování, bednění a betonáž základů OP2, OP1, P1 a dříku OP1. Výkop a podkladní beton v jímce P2, odbourání hlav pilot. Proběhl zásyp jímky P3 pro vrtání pilot. S ohledem na zvýšený průtok v Labi nebyly zahájeny práce na pilotovém založení P3. Dále bylo realizováno montážní plato u TK1 pro budoucí nový most.
V 1TK v km 1,786 probíhaly dokončovací práce na novém mostě.
V km 1,524 proběhlo zrušení poloviny konstrukce stávajícího přejezdu a v km 2,832 bylo provedeno vytrhnutí žel. přejezdu. Následně po zřízení pláně železniční spodku byla zřízena pláň železničního svršku doplněná o kolej v místě žel. přejezdu.