V měsíci duben 2021 pokračovala výluka 1. traťové koleje mezi odb. Káraný a Čelákovicemi a pokračují práce na SP 5b (SF5, SF6, SF7).
Byly osazeny mostní prabrikáty na SO 02-20-04. Na SO 02-20-05 proběhlo osazení nosníků a betonáž nosné konstrukce včetně římsy. Na SO 02-20-03 bylo dokončena betonáž na OP1 a OP2 a byla zahájena betonáž mostovky.
Na SO 02-20-02 Dokončují se práce na OP1 a P1 – betonáž ložiskových bločků. Dále probíhá dokončování základů na P2 a P3 a byla provedena betonáž OP2 do úrovně úložného prahu. Na panelové montážní plošině probíhá sestavení dílců diagonál a horních pásů NK2, svařování trámů, mostovky, diagonál a horních pásů NK2. Zahájení výroby dílců ocelové konstrukce NK1 ve výrobním závodě.
Dále byly dokončeny práce na PTŽS koleje č.1 včetně frézování, pokládky antivibračních rohoží a zaštěrkování. Na nástupišti Čelákovice – Jiřina byly provedeny mikropiloty a zřízen podklady beton pod nástupištní prefabrikáty . Byly dokočeny vrtací práce PHS část „A+D“.
Od pondělí 5. října 2020 0.00 hodin platí na území České republiky nouzový stav z důvodu zhoršené epidemické situace v souvislosti s výskytem koronaviru SARS-CoV-2. O jeho vyhlášení podle čl. 5 a 6 ústavního zákona o bezpečnosti České republiky rozhodla vláda. Na základě předchozích souhlasů udělených Poslaneckou sněmovnou vláda opakovaně rozhodla o jeho prodloužení. V neděli 11. dubna 2021 o půlnoci skončil v České republice nouzový stav.
Foto: Martin Zoubek