V měsíci září 2021 byla ukončena výluka 1. traťové koleje mezi odb. Káraný a Čelákovicemi, ukončeny práce SP 5d SF12 a úsek dán do zkušebního provozu.
Ukončená výluka se překlopila do nové výluky 2 TK a byl zahájen stavební postup SP6 SF 13.
Po zahájení nové výluky byly zahájeny bourací, snášecí a výkopové práce na mostních objektech SO 02-20-03,04 a 05.
Na SO 02-14-01 proběhla demontáž betonových prvků nástupiště a betonových bloků.
Na SO 02-20-02 bylo provedeno PKO NK1 v místě montážních styků a poslední vrstvy PKO v celé podhledové ploše na NK1, následně byla provedena statická zatěžovací zkouška nosných konstrukcí NK1 a NK, zprovoznění koleje č. 1, následné ukončení provozu na provizorním mostě. Demontáž 1.a 2. pole starého mostu v provizorní poloze, rozpálení a odvoz. Demontáž podpěry provizorního mostu v místě P1.
Ve výluce k.č.1 byla provedena pokládka kolejového roštu v km 5,734 – km 6,494 s následní směrovou a výškovou úpravou a doplněním štěrkového lože do profilu. Následně bylo provedeno zřízení bezstykové koleje, stabilizace kolejového lože pomocí DGS v km 4,957 – km 7,590 a úprava a zřízení drážních stezek.
Ve výluce k.č.2 bylo provedeno snížení převýšení v obloucích s následným vytržením kolejového roštu v km 5,016 – km 7,594 a následným převozem kolejových párů na demontážní základnu v Nymburku.
Foto: Martin Zoubek