V měsíci květen 2021 pokračovala výluka 1. traťové koleje mezi odb. Káraný a Čelákovicemi a pokračují práce na SP 5b (SF5, SF6, SF7).
Byly zahájeny práce na realizaci mostních křídel SO 02-20-04. Na SO 02-20-05 byla dokončena betonáž nosné konstrukce včetně římsy, provedena izolace a zahájeny práce na odláždění mostních křídel. Na SO 02-20-03 byla dokončena betonáž římsy u koleje č. 1 a zahájeny práce na realizaci mostních křídel.
Na SO 02-20-02 byl zřízen hutněný zásyp přechodové oblasti za OP1 do úrovně úložného prahu. Armování, bednění a betonáž dříku a hlavy pilíře P2 a P3. Betonáž ložiskových bločků na OP2, P2 a P3. Cementová izolace základu P3. Zatopení jímek a demontáž štětových jímek P2 a P3 v místě výsuvu NK2.
Svařování dílců trámů, mostovky, diagonál a horních pásů NK2 na montážní plošině. Provádění PKO NK2 na montážní plošině. Výroba dílců a PKO ocelové konstrukce NK1 ve výrobním závodě.
Dále byly dokončeny práce na PTŽS koleje č.1 včetně frézování, zřízením přechodových oblastí v prostoru mostních objektů a pokládky antivibračních rohoží včetně zaštěrkování.
Na nástupišti Čelákovice – Jiřina byla provedena betonáž základové desky nástupiště a příprava na pokládku nástupištních „L“ prefabrikátů a bylo zahájeno osazování ŽB sloupků PHS část „A+D“.
Foto: Martin Zoubek